A Life to Live

Alla inlägg under mars 2018

Av Livsturisten - 17 mars 2018 09:52

Jag har funderat ett tag på det där med att begränsa sej i skrivande och på annat sätt dokumenterande av sitt liv. Och, jag kom fram till att ge den här bloggen en ny uppgift...: Att ta de inlägg som jag vill skriva, men som i dagsläget inte går att visa upp öppet för precis alla läsare.


Jag har känt mej hämmad och begränsttad, då jag inte kunnat skriva fritt pga att det finns vissa som inte kan hantera det de får veta via min blogg. Och, det då skulle kunna skada mej och "de mina"!


Jag skriver ju om mitt liv. Och då känns det inte helt OK att "censurera" mej pga andra människor.
Jag vill skriva under resan, om läsas under resan, och på så sätt få lite sällskap på vägen. Och, jag vill också kunna lämna kvar min historia låååångt efter att jag inte längre vandrar på Jorden.


Så, då får det bli så här, nu när jag har så mycket "hemligt" i mitt liv!
Och, du som FÅR följa med även här, får ju lösenordet!   

Och, jag hoppas att Du lämnar en kommentar, så det blir en dialog här!   

Det här är jag

Hej!
Välkommen att ta del av mina smultronställen  och djungler av brännässlor, på min resa genom livet. 

På tal om vädret:

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Omröstning

När skriver Du testamente?
 Mitt i livet, då döden känns avlägsen.
 I samband med att barnen födes.
 I samband med att barnbarnen börjar födas.
 När krämpor gör sej mer och mer tydliga.
 När döden andas i nacken på en, och man inser sin dödlighet.

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Minns

Lilypie Angel and Memorial tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Med i:


Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagar

 


susnet.nu statistik

Tidigare år

Värt att besöka

Sök i bloggen

RSS

Presentation

Twitter


Skapa flashcards