A Life to Live

Alla inlägg den 2 maj 2015

Av Livsturisten - 2 maj 2015 23:00

Så tog det gråa garnet slut, och vi fick lov att söka reda på lite mera. Lyckligtvis fanns det mera på ICA Maxi då vi kom dit. Så, koftan blir nog klar, i alla fall.

 

Alla andra garner, utom det grå, är rester från då jag stickade raggsockor på beställning vintern 2013.
Jag har försökt att hålla mej, någorlunda, till liknande nyanser.

Men, restgarnskofta skulle det bli. Och, restgarnskofta ser det ut att bli.
Och, med 2 ärmar, dessutom.


Tanken är att jag ska ha den på sjukhuset, istället för morgonrock.

Om den hinner bli klar till dess, alltså.


Jag har en hel del kvar att göra här hemma.

Ser lite taight ut med tiden.

Av Livsturisten - 2 maj 2015 22:30

Veckans Fototriss är ett jubileum, eftersom det är det 300-ade Fototrisset.
Det firas med en tävling... som jag - självklart - hoppas på att få pris i.


Häromdan såg jag en sån Airwheel. Det såg kul ut att bara stå på ett hjul och åka.
Men, jag tror nog att jag skulle ha lika svårt med balansen där som jag hade med inlines, skateboard... och längdskidor.   


Här kommer min triss, på temat "Så här ser det ut där jag är":
     

Det här är jag

Hej!
Välkommen att ta del av mina smultronställen  och djungler av brännässlor, på min resa genom livet. 

På tal om vädret:

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Omröstning

När skriver Du testamente?
 Mitt i livet, då döden känns avlägsen.
 I samband med att barnen födes.
 I samband med att barnbarnen börjar födas.
 När krämpor gör sej mer och mer tydliga.
 När döden andas i nacken på en, och man inser sin dödlighet.

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Minns

Lilypie Angel and Memorial tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Med i:


Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagar

 


susnet.nu statistik

Tidigare år

Värt att besöka

Sök i bloggen

RSS

Presentation

Twitter


Skapa flashcards