A Life to Live

Alla inlägg den 27 mars 2015

Av Livsturisten - 27 mars 2015 23:06

För 1 vecka sedan var det koloskopi. Efter det har jag mått hyfsat bra... ända tills ikväll.

Nu värker magen igen och jag känner mej uppsvälld... för att det inte går igenom hela vägen.


Det slog till medan jag stod vid spisen och kokade potatis, som skulle bli mos...

Så, när sambon kom in ifrån insläppsrundan (som jag avstod så jag istället kunde laga mat) så var jag så trött i kroppen att jag hängde mot överskåpen. Jag orkar inte stå rak då det blir så här.


Efter att jag suttit och vilat en stund tog jag ett krafttag och stekte hamburgare, medan sambon dukade.

Sen gjorde jag potatismos av potatisen.

Tog med min tallrik och satte mej vid datorn och tittade på senaste Chasing life.

Men, jag orkade inte sitta upp... förstod inget av vad som hände i serien... så jag la mej på sängen och tittade på TV...

Först Would I lie to you på BBC Entertainment, sen på Skavlan.

När jag sett och lyssnat på Jimmie Åkesson som ännu är fullständigt oresonligt rasistisk så gjorde jag ett nytt försök att äta upp min portion. Och, det gick bra.


Jag hoppas verkligen att det här bara är ett tillfälligt bakslag.

Det här är jag

Hej!
Välkommen att ta del av mina smultronställen  och djungler av brännässlor, på min resa genom livet. 

På tal om vädret:

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Omröstning

När skriver Du testamente?
 Mitt i livet, då döden känns avlägsen.
 I samband med att barnen födes.
 I samband med att barnbarnen börjar födas.
 När krämpor gör sej mer och mer tydliga.
 När döden andas i nacken på en, och man inser sin dödlighet.

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Minns

Lilypie Angel and Memorial tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Med i:


Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagar

 


susnet.nu statistik

Tidigare år

Värt att besöka

Sök i bloggen

RSS

Presentation

Twitter


Skapa flashcards