A Life to Live

Alla inlägg den 29 december 2014

Av Livsturisten - 29 december 2014 10:44

Snart nytt år, och vad passar sej då bäst än att förlägga nya vanor till det nya året?

Nu kan man ju faktiskt börja eller sluta med saker varje ny dag eller ny timme... eller ny minut/sekund...
Men, dessa saker påbörjas 1 januari, för fler än bara jag.

M.a.o - även Du får vara med, om du vill.


En sak är att jag under 2015 ska vara med på fotoprojektet "365 foton". 1 foto per dag (eller flera per dag om man så vill). Varje foto på varsit redan givet tema.

Man kan läsa mer om det på hemsidan.


En annan sak som jag ska starta om på nytt är att skriva i min blogg Spargrisen, där jag ska visa min väg til miljooo.ooonen
Det är inte så svårt att spara om man gör på mitt sätt.


Jag har fler saker på lager, i tanken, men de får dyka upp vartefter jag kan formulera mej om dom.


Idag ska jag försöka gå ut och jobba. Går inte att ligga i sängen hela livet... (jag låg ju där hela dan igår...)
Men, funkar det inte så får jag backa lite.

Det här är jag

Hej!
Välkommen att ta del av mina smultronställen  och djungler av brännässlor, på min resa genom livet. 

På tal om vädret:

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Omröstning

När skriver Du testamente?
 Mitt i livet, då döden känns avlägsen.
 I samband med att barnen födes.
 I samband med att barnbarnen börjar födas.
 När krämpor gör sej mer och mer tydliga.
 När döden andas i nacken på en, och man inser sin dödlighet.

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Minns

Lilypie Angel and Memorial tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Med i:


Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagar

 


susnet.nu statistik

Tidigare år

Värt att besöka

Sök i bloggen

RSS

Presentation

Twitter


Ovido - Quiz & Flashcards