A Life to Live

Alla inlägg den 8 augusti 2014

Av Livsturisten - 8 augusti 2014 19:18

Så idag har jag varit matt och vinglig igen.


Jag trodde ju att det gått tillräcklig tid sedan jag gick upp på 3 kortisontabletter. Att det då skulle vara OK att äta mat, igår kväll.

Men, där hade jag fel.

Det är fortfarande så trångt att maten inte kom vidare, och hela natten har jag legat sömnlös med magsmärtor och feber. Och, med en mage fylld av gaser.


Framåt 8-tiden imorse lättade det...


Så, en liten tur till Jula, där sambon skulle införskaffa slang till toautrymmet hemma... en tur till klädbutiken bakom City Gross i Stinsen, där sambon skulle byta ett par shorts han köpt i födelsedagspresent... och sen en liten tur in på City Gross för att handla bröd...

Det... var mer än vad jag hade orkat om jag inte haft lite vilotid mellan.


Idag får det bli soppa till middag igen.

Det får dröja lite till innan jag vågar mej på fast föda. Och, det bör väl bli kokt torsk, eller nåt, då.


Det vore kanske nåt...
Kokt torsk, kokt potatis och äggsås...

Det här är jag

Hej!
Välkommen att ta del av mina smultronställen  och djungler av brännässlor, på min resa genom livet. 

På tal om vädret:

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Omröstning

När skriver Du testamente?
 Mitt i livet, då döden känns avlägsen.
 I samband med att barnen födes.
 I samband med att barnbarnen börjar födas.
 När krämpor gör sej mer och mer tydliga.
 När döden andas i nacken på en, och man inser sin dödlighet.

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Minns

Lilypie Angel and Memorial tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Med i:


Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagar

 


susnet.nu statistik

Tidigare år

Värt att besöka

Sök i bloggen

RSS

Presentation

Twitter


Ovido - Quiz & Flashcards