A Life to Live

Alla inlägg den 15 juli 2014

Av Livsturisten - 15 juli 2014 16:06

Kommer Du ihåg Nisse, som vandrade omkring här i ett par månader, innan vi fångade in honom i Juni?
Jag la ut en efterlysning på Facebook, där jag efterlyste hans ägare... eller ett nytt hem.

Denna delades många gånger. Men, det gav ingenting i form av hem till Nisse.


En supersnäll veterinär kom och kastrerade och vaccinerade honom, en dag. Och, jag assisterade med att se till att ögonen hölls fuktiga, medan han var sövd.


En dag fick han komma in på Kattluckan, och idag såg jag på deras hemsida att Felix - som dom döpt Nisse till - nu är bokad, och snart får komma till sitt hem, tillsammans med en annan katt från kattluckan.

Det värmer så i mitt hjärta!

Felix är en sån underbar katt!!
Nu får han det liv som han ska ha!

 


Här ser du ett litet klipp på då jag hade honom ute i sele:

Det här är jag

Hej!
Välkommen att ta del av mina smultronställen  och djungler av brännässlor, på min resa genom livet. 

På tal om vädret:

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Omröstning

När skriver Du testamente?
 Mitt i livet, då döden känns avlägsen.
 I samband med att barnen födes.
 I samband med att barnbarnen börjar födas.
 När krämpor gör sej mer och mer tydliga.
 När döden andas i nacken på en, och man inser sin dödlighet.

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Minns

Lilypie Angel and Memorial tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Med i:


Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagar

 


susnet.nu statistik

Tidigare år

Värt att besöka

Sök i bloggen

RSS

Presentation

Twitter


Skapa flashcards