A Life to Live

Alla inlägg den 5 april 2014

Av Livsturisten - 5 april 2014 11:41

Vi som har hundar och vill lära dom olika saker...
Det här är en utmaning, verkligen!

Av Livsturisten - 5 april 2014 10:47

...och nu vet vi att vi har ett ställe nära där man kan få hjälp med sånt.

 
Lämnade in ett par arbetsbyxor och bad om att få blixtlåset i gylfen lagat.
Ett par dagar senare hämtade vi ut. Kostade endast 170:- och dragkedjan var helt ny och en riktig i metall, istället för den bristfälliga som satt i från början.

Mycket gott bemötande.
Trevlig person som tog emot, utförde samt lämnade ut dessa till oss.
Det kändes tydligt att inget plagg är mera värt, utan alla behandlas med samma höga standard.

Dit går vi absolut fler gånger då behov uppstår.
Och, jag kan varmt rekommendera detta företag.
 
 
Av Livsturisten - 5 april 2014 01:03

Var till lättakuten med sambon på fredagen, eftersom vårdcentralen struntade i honom. Så, nu har han fått 2 olika mediciner, till (utöver dom han redan hade). Så, nu hoppas vi att han raskt ska bli frisk igen.


Och, nu sitter jag här och snörvlar.

Hostat och haft ont i halsen har pågått redan ett par dar, för min del. Och, på fredagen kände jag mej febrig.

Så, nu hoppas jag att jag inte blir sämre än så här.


(med en autoimmun sjukdom (crohn) och ett superstarkt immunförsvar så löper jag stor risk att bli riktigt sjuk nu - igen. Hoppas inte!!!)

Det här är jag

Hej!
Välkommen att ta del av mina smultronställen  och djungler av brännässlor, på min resa genom livet. 

På tal om vädret:

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Omröstning

När skriver Du testamente?
 Mitt i livet, då döden känns avlägsen.
 I samband med att barnen födes.
 I samband med att barnbarnen börjar födas.
 När krämpor gör sej mer och mer tydliga.
 När döden andas i nacken på en, och man inser sin dödlighet.

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Minns

Lilypie Angel and Memorial tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Med i:


Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagar

 


susnet.nu statistik

Tidigare år

Värt att besöka

Sök i bloggen

RSS

Presentation

Twitter


Skapa flashcards