A Life to Live

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Livsturisten - 12 mars 2014 23:21

Du kan både sticka, virka, pärlbrodera eller brodera.

Motivet väljer du själv.

Här finns en sida som hjälper till att få fram mönstret - gratis.

Allt du behöver är ett foto eller en bild.

Och, så garnet/pärlorna i avsedd färg, förståss.

Av Livsturisten - 12 mars 2014 23:17

Det var ett tag sedan himlen bjöd på konstverk senast. Men, i eftermiddags - som en final på en riktigt skön vårdag - så fick jag en bild på en sån där vacker solnedgång.

Fast den var inte riktigt samma med blotta ögat.
Där var den ljusare, och gulare.

 

Det här är jag

Hej!
Välkommen att ta del av mina smultronställen  och djungler av brännässlor, på min resa genom livet. 

På tal om vädret:

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Omröstning

När skriver Du testamente?
 Mitt i livet, då döden känns avlägsen.
 I samband med att barnen födes.
 I samband med att barnbarnen börjar födas.
 När krämpor gör sej mer och mer tydliga.
 När döden andas i nacken på en, och man inser sin dödlighet.

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Minns

Lilypie Angel and Memorial tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Med i:


Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagar

 


susnet.nu statistik

Tidigare år

Värt att besöka

Sök i bloggen

RSS

Presentation

Twitter


Skapa flashcards