A Life to Live

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Livsturisten - 17 oktober 2013 21:39

Fick sms från City Gross (eftersom vi är Förmånskunder - alltså vi har deras förmånskort, så vi kan självscanna) och dom informerade om att dom idag hade "kundklubbskväll" och skulle bjuda på provsmakningar och massa bra erbjudanden i butiken mellan kl. 15 - 20.

Eftersom vi skulle till Apoteket, vägg-i-vägg (för att hämta ut det jag ska ha för att förbereda inför koloskopin i nästa vecka) och eftersom vi behövde handla mjölk... så hamnade vi då på City Gross. Skulle kolla deras kött också, och fick hem mera revbensspjäll (39.95/kg) *mums*


Jag hittade ett ridtäcke i neongult med reflexer och fleecefoder till Óskadís. Men, väntar med att köpa tills vi har mer pengar, och jag har kollat att det inte finns till bättre pris nån annanstans.


Och, så var det då det där med provsmakningen... Vi smakade på tranbärsjuice (det var gott) och tacos (det var också gott). Har aldrig ätit tacos innan. Förvisso var detta inte i de där hårda tacoskalen. Men det var färsen, majs, gurka och 2 sorters "såser". En med avocado (jag har aldrig smakat på avocado innan). Till deta var det nacho chips eller vad det nu heter.

Gott var det.
Och, så bjöd dom på en pytteburk Coca Cola till.

Dom hade fler ställen i affären där dom bjöd på provsmak av yoghurt, juice, chokladmousse, kaffe mm

Det här är jag

Hej!
Välkommen att ta del av mina smultronställen  och djungler av brännässlor, på min resa genom livet. 

På tal om vädret:

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Omröstning

När skriver Du testamente?
 Mitt i livet, då döden känns avlägsen.
 I samband med att barnen födes.
 I samband med att barnbarnen börjar födas.
 När krämpor gör sej mer och mer tydliga.
 När döden andas i nacken på en, och man inser sin dödlighet.

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Minns

Lilypie Angel and Memorial tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Med i:


Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagar

 


susnet.nu statistik

Tidigare år

Värt att besöka

Sök i bloggen

RSS

Presentation

Twitter


Skapa flashcards